maandag 23 april 2018

Libelle album


Hallo dames , Martine hier ,

Ik heb een album voor jullie deze keer .

Ik had dit schitterende papier al een poosje geleden besteld....maar het wilde maar niet uit Amerika weg !!!!! Had ik weer.....hihi

Dus nu eindelijk kunnen gebruiken .Ik ben gek op libelles , er zitten ook vlinders op (ook heel leuk) en zo hier en daar een eenhoorn ( helemaal hot deze dagen ! ) . Die heb ik bewaard voor wat anders.....trouwens....ik vond het papier zo mooi dat ik er twee van had genomen......


Ik ben niet zo van het hele lieve , ik vind het wel mooi (vaak bij andere) , dus bij mij komt er altijd wel iets donkers bij....qua papier .
Ik heb het album in een doosje gedaan....die doosjes zijn echt een uitkomst ! Voor zoveel mogelijkheden...... als kadootje maar dus ook zeker om een mooi album in te doen . Ik heb trouwens van de linkerkant de 2 kortere kanten open gesneden , en dan de lange kant weer vast geplakt...zo kan je hem opendoen..bijna als een boek . 
Om het " boek" wat makkelijker open te doen heb ik er een handvat aan gemaakt (daar is het stoerdere weer....) .
Dan zit er nog wat kaasdoek achter geplakt , die gave sterrenrand , ik heb wat foambloemen gemaakt, die zitten bij het (grotere) glazen flesje met ster pailletjes en glimmertjes . Daar aan een vliegbeestjesbedel...... Op de libelle heb ik ook wat glimmertjes gedaan .



Hier dan het album.... bijna zelfde libelle...ietsje anders .En hij sluit mooi met dat schitterende brede lint . Binnenkant doosje heb ik rustig gehouden , alleen lichtblauw cardstock en een sticker "handmade" (verstopt achter het album) .


Ik heb trouwens alle vliegende beestjes met Wink of Stella bewerkt ( een pen met kwast en glitter, Kimya heeft hem van een ander merk , ik zal hem hieronder bij zetten). Maar glimt lekker hè ?


Op de voorkant zitten pailletjes geplakt en ik heb wat vlinders uitgeknipt en die wat opgebold..
O ja , en linksonderin een kraft tag met een chit chat woordje .


Hier dan de eerste bladzijde...... trouwens...vergeet ik helemaal.....album is van 2 zakjes gemaakt ! Je komt overal en nergens wel voorbeeldjes tegen . Deze kwam ik laatst in een hobbyblad tegen en wilde er zakjes voor gebruiken....gaat wel een beetje lastig , ik zou het niet een 2e keer doen . Anders zou ik het doen....hihi Maar goed, de 1e bladzijde..... links heb ik er nog een pergamijnzakje op geplakt, daarop een sterprikker . De tekst komt uit een Engels boekje wat ik bij de kringloop heb gekocht....leent zich uitstekend voor de hobby ! Ook zit er hier en daar in het album filmstrip verstopt .rechts zit dan een kraftzakje met label. De labels komen ook uit het papierblok....


Hier zit links ook wat oceania lint op geplakt en een witte doily en rechts weer een wit zakje .En daar achter zit een klein kraftlabeltje , ook weer met een chit chat woordje.


.....er zitten zulke mooie teksten op sommige labels...hier op de ronde...
hieronder is de achterkant van het album...ook met handmade sticker...Ik plak ze overal op , de mensen moeten toch zien dat het handgemaakt is ( zou je zo wel zien zou je zeggen....) 
Hier zie je trouwens goed dat het lint op het album is geplakt vòòrdat je het designpapier opplakt....


kijk....hier is dat leuke kleine labeltje met tekst.....


Hier heb ik de labels allemaal uit het album gehaald. Bij de grotere zie je dat ik daar ook een bladzijde uit het Engelse boek heb gebruikt.....een beetje oud gemaakt met distress inkt.
De kleinere labels komen allemaal uit het papierblok...wat trouwens van Stamperia is..vergeten te zeggen......


Hier de andere kant van de labels.....Ik had nog een stukje van dat mooie lint over , dat zit aan de grote labels vast met een stukje zwart shiny lint.


Een close up van de bling bling vlinders........


....en zilverglitterblingblingpapier achter sommige plaatjes.....



........... mooie tekst hebben sommige labels hè ?



En de laatste.......het flesje met de glittertjes erin en het bijtje er aan.....




Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en er misschien inspiratie uithalen....
Zoals gewoonlijk staan hieronder de artikelen die ik heb gebruikt...klik op de foto en je komt gelijk in de shop.

De groetjes van mij....




                   



3 opmerkingen: