woensdag 25 oktober 2017

Weggeefboekje


Onlangs maakte ik een klein kadootje uit naam van Kimya, een leuk weggevertje.

De basis is een klein notitieboekje en ik heb het bekleed met designpapier. Met de transparante texture-paste van DutchDooBaDoo heb ik de stenen van het 'muurtje' erop gemaakt. Het leuke van deze paste is dat ie transparant opdroogt en je de ondergrond dus blijft zien. Hoe leuk? Met Distress-inkt maakte ik de voegjes tussen de stenen. Het transparante neemt geen inkt op. Uiteraard ook weer wat leuke hebbedingetjes van Kimya erop verwerkt. Een lintje erbij. Een paar lettervlaggetjes gemaakt met de alfabetbanner van Joy, touwtje erachter en je hebt een leuke naamslinger. Zo heb je snel een leuk kleinigheidje gemaakt. Ik hoop dat ik je weer mocht inspireren.

Liefs



Geen opmerkingen:

Een reactie posten