woensdag 14 juni 2017

Flamingo-doosje

Flamingo-doosje

Een klein kadootje heb je zo gemaakt met de ontzettend leuke artikelen van Kimya! Ik maakte deze voor een flamingo-fan.


De basis is een hard kraftdoosje met een los deksel. Ik heb hem bekleed met een stofje dat plakt, die komt uit mijn eigen collectie. Een gouden strik er omheen om het doosje dicht te houden. Daarna heb ik het ronde 'label' erop geplakt en die gepimpt met leuke dingen. Zoals de flamingo-stempel. Echt een leukerd voor flamingo-fans. De stempel heb ik ingekleurd. Wat kaasdoek, pailletten, en te gekke flamingo-rietjes erbij en je bent al een heel eind. Ook heb ik de mini-pearls gebruikt op dit kadootje. Een stukje dubbelzijdig tape volgeplakt met de mini-pearls. Leuk toch?


Nog een klein kadootje in gewoon inpakpapier erbij en je komt leuk binnen zo!


Ik hoop dat ik je weer heb mogen inspireren om ook een leuk kadootje te maken.

Liefs, Monique




2 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk Monique! Wel veel flamingo πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‚πŸ˜‚

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie leuk Monique! Wel veel flamingo πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‚πŸ˜‚

    BeantwoordenVerwijderen