donderdag 11 mei 2017

Schriftje in doos

                                     
Hallo allemaal , ik heb dit keer een klein schriftje in een doosje geplakt.....dat zie je straks...dat plakken...hihi 
Ik heb het geweldig mooie papier gebruikt van Pion , Legends of the Sea . Op de voorkant heb ik een blister gebruikt waardoor er een leuk schudkaart-ideetje ontstaat . Voor de rest heb ik hem wel een beetje stoer gemaakt . Want daar hou ik wel van . 



Hieronder zie je dat schudgedeelte iets dichterbij . En er zitten een beetje lovertjes en kraaltjes in van een mooie kleur die bij het geheel past . Achteraf gezien hadden er iets meer in gekund....nou ja...       Ook zitten er de chit /chat woordjes op  ....beetje aangezet met distress inkt . Voor de "oude look". En hier en daar wat extra lovertjes met een extra klein plaksteentje . Ook hier en daar een parelkleurig plaksteentje, voor het parel effect . Ik heb er ook een paar raderen ( hmm , raar woord, weet niet of ik het nou goed heb geschreven.....) opgeplakt , deze een beetje aangezet met Nuvo embellishment mousse , "fresh copper " , ook weer voor het stoere effect . Hier en daar wat kleine labeltjes achter geplakt , zo ook een stukje filmstrip . En....o ja...zien jullie die kleine visjes? Hoe leuk !!! Eigenlijk voor de poes ( komen van een Die waar poezenpootjes e.d opstaan , vandaar )  , maar hier kunnen ze ook perfect bij . En dan nog het handvat.......zo krijg je het boekje mooi open....



Kijk , hier zie je dat ik de zijkant van het lange stuk heb opengesneden, en dan dus het lange stuk vastgeplakt aan het lange stuk van de deksel . En dàn kan je dus het boekje mooi open maken èn blijft het vast zitten .( de deksel dan hè ? )



Ik heb hier een zeepaardje bewerkt met transferfolie , wat een gaaf effect geeft dat zeg !                       En dan zit er zo hier en daar wat kaasdoek achter , iets donkerder gemaakt met distress inkt anders was het zo wit . 


Hier de binnenkant van het doosje . Ik heb hem helemaal beplakt , dat is wel zo mooi . Aan de rechterkant zie je het schriftje . Ik heb een bandje er op geplakt wat sluit met een stukje klittenband, zo gaat ie makkelijker open .


Hier onder heb ik voor de foto het schriftje eruit gehaald .


Hier dan het schriftje....omwikkeld met wat grover touw...weer lekker stoer . Ook hier zitten weer de visjes op , en ook weer een zeepaardje .


 
                                           Hier even een foto zonder het touw ......


Dan hier twee foto's van dichtbij met zo`n wieltje....bewerkt met de mousse....is dat geen leuk gezicht?


                                                      Hier zie je het iets beter......




Nou , dit was hem weer. Hieronder komen weer de artikelen te staan die ik gebruikt heb...klik er op en je komt gelijk bij het desbetreffende artikel ! Ik heb weer niet al het papier geplaatst.....                  ( handgreepje staat er niet bij , hij is volgens mij van Creatotaal.nl  . Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en kan niet wachten op jullie reacties !!!!



                                                    Lieve groetjes
                                        photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif



                                          


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen