donderdag 9 februari 2017

It's a girl

It’s A Girl !
Jaja er wordt een meisje geboren, echt waar, zeer binnenkort dus we hebben het kadootje al vast klaar staan.


 Ik heb het kadootje ingepakt in een wit zakje die ik bewerkt heb met de mask art stencil hartjes en distress inkt.
Over de lengte een crispy lintje geplakt.


In het lintje steek je een hartjes prikker met daaraan een gelukspoppetje.

 Op het prikkertje plak je een strikje en een hartjes etiket.

Natuurlijk doen we het  kado ook nog even in een mooi tasje is wel zo leuk toch???


 Ik heb hiervoor een kraft tasje genomen, deze heb ik beplakt met designpapier blok baby


 Een papieren onderzetter in de hoek met daarop twee houten ster knoopjes ,ook zie je hier nog een ooievaar plakker.


 Aan het hengsel zie je verschillende lintjes geknoopt, op de kraft ster zie je een etiket, dit alles is samen met een speentje en bindertje vast gemaakt aan de lintjes


 Hier zie je nog een stukje ribbel karton met een roze strik, onder op het frame zie je het mooie gehaakte bloem lint met daarop plakparel.


 Natuurlijk slaan we de achterkant niet over.
Weer heb ik het mooie gehaakte bloem lintje gebruikt en de mooie tekst stempel twinkel twinkel.


Volgens mij kan ik zo best op kraamvisite.
Het is nu alleen nog wachten tot de kleine meid geboren gaat worden.

Ik wens jullie een hele fijne dag toe en tot de volgende keer weer
veel liefs

2 opmerkingen: