donderdag 2 februari 2017

Cadeau-tasje



Vandaag weer een fleurige creatie van mij. Een leuk tasje deze keer.


Hierop heb ik een lint geplakt met een bindertje. Rechts onder zitten 3 veertjes welke uitgestanst zijn.


Een doily met daarop een rozet welke gemaakt is met een mal van Nellie snellen. Deze is op de 1e Kimya Doedag door Sandra gedemonstreerd. En ik kreeg er ook de kriebels van haha.
Deze mal past ook door de mini trouvaille, alleen moet je hem er 2x door heen draaien. Maar goed, als je niks anders hebt moet je wel hihi.


Op de rozet heb ik een label met etiket geplakt. Hierop zit een bedeltje van Creatotaal. Ook zij was op de Kimya Doedag.


Een leuke roze bloem erbij.


Aan het hengsel zitten nog wat lintjes. Hier zit ook een glazen flesje aan. Hierin heb ik de hartjes gestopt die uit de mal komen. Goede tip Sandra!! Ook nog een belletje en een roze bloem en klaar is je kadootje.


Liefs,
Esther

1 opmerking:

  1. Wat een super leuk tasje heb je gemaakt Esther!!
    Leuk om te geven óf te krijgen ;-)
    Vooral die doily ben ik helemaal weg van.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen