maandag 7 november 2016

You're not old, you're vintage

Gezellig. Daar zijn we weer. Vandaag mag ik jullie  inspireren
En dat doen we natuurlijk met leuke spullies van Kimya.


 De basis is een blokzak
Ik heb de Dutch Doobadoo mal netjes in het midden van de zak gelegd en alleen de bovenkant nagetekend, uitgeknipt en de randen beinkt.
Nu leg je de mal op het design papier en nu neem je wel de hele mal over, ik heb dat hier drie keer gedaan in verschillende maten.


 Op deze foto zien jullie dat ik een gaatje heb gemaakt in het midden van de halve cirkel en er drie lintjes door heb gedaan en alles bij elkaar gestrikt met twin touw.
Ook zie je hier een houten knoop vlinder.


 Onderaan zie je een glazen flesje gevuld met mini bolletjes met daarin een boeket bloemen Tussen de bloemen zit een roze curly pin, ook zie je een papieren onderzetter en een tekst sticker.


 Hier zie je het prachtige duchesse kant in de kleur roze  met daarboven een hart prikker met één houten vlinder knoop.


 Ook de achter kant heb ik beplakt met design papier.
Daarboven op ziet U een papieren onderzetter met kant en een grappige tekst stempel.
Nog even het geheel afwerken met een handmade sticker.

 En nu nog even een kadootje want ja, er moet ook nog iets in….toch????


Mmmm lekkkerrrrrrr bonbons jammie jammie.
 
Verpakt in een helder zakje ,aan de bovenkant een mini onderzettertje, een label met een tekststicker en een strik van twin touw.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.
En dan nog even dit …. als je het zakje vult, dan mag je er best ééntje op snoepen hoor!!!

 Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer
Liefs XXX Miriam



Geen opmerkingen:

Een reactie posten