vrijdag 11 november 2016

Winter trouwalbum

Hallo iedereen, 
Ik heb dit keer een mooi winters trouw-album voor jullie. Het zou eerst een gewoon trouw-album worden, maar toen bedacht ik mij....het is tenslotte (bijna) winter dus ik ga hem winters maken. Dit was mijn uitgangspunt, wat labels en verschillende zakjes aan een ring, daar wilde ik wat mee maken. En dan alles weer in een mooi gepimt papieren tasje . 
Èn ik had het 3d stansblok ( somewhere in time) van Studio Light.

Hieronder zie je de labels en zakjes die ik gebruikt heb.


Dit is hem geworden. Ik heb op het venster van het tasje wat chunky white embossing enamel van Tim Holtz gebruikt. Zeg maar embossingpoeder maar dan wat grover. Ik heb dus dat 3D-stansblok gebruikt, maar ook het Frozen Forest papier en de plaatjes van Sweet winter season.
En vooral op de voorkant zitten de mooie kerstrozen van Marianne Design. 
En de sneeuwvlokken van Sizzix.

Ook heb ik er een sleutel aan gehangen. En links onderin de hoek heb ik houten lettertjes met embossingpoeder bewerkt, wit en het gewone poeder. Krijgt het net een speelser effect.


Ook de achterkant ben ik niet vergeten. 


Hier zie je het hele album aan de ring zitten . Aan de ring zelf heb ik ook nog wat lintjes gedaan .
En kijk dan hoe leuk die zilveren klemmetjes staan. In de zakjes heb ik trouwens ook nog weer een label gemaakt.


Hier zie je het hele album. Het zakje rechts onderin is wat groter, heeft ook een blokbodem. Hier gaat een kadootje in. En zoals je ziet heb ik dus de drie verschillende artikelen van Studio Light door elkaar gebruikt. Ook heb ik het zo hier en daar afgewerkt met de foam ball clay van Craft Emotions. Weer voor het winterse effect.


En ook hier ben ik de achterkant van de envelopjes en labels niet vergeten.


Dit zijn de zakjes waar ik een label in heb gedaan. Ook hier weer de sneeuwvlokjes van Sizzix, de kerstroos van Marianne en zo hier en daar een kraft rietje. Op het zakje linksboven zit trouwens een ontzettend leuk knoopje, een witte sneeuwvlok.


Hieronder heb ik de stempel gebruikt met een kleurloos inktpad en witte embossing. En als je dat dan op kraftpapier doet krijg je dit mooie effect.


Hier nog een close-up van de ring waar ook lintjes aan zitten.

               
Dit was hem weer, ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
Dan wens ik jullie nog een gezellige dag en de groetjes van Martine


                  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten