donderdag 29 september 2016

Swap!

Hallo,
 
Hier het resultaat van mijn swappies. Swappies?? Ja, swappies..een klein kadootje wat je uitwisseld. Deze zijn gemaakt voor de dt dag bij Kimya.
Helaas kon ik er door een heerlijke Franse zonvakantie niet bij zijn. Vond ik heel erg jammer, maar de kaasjes, de mooie natuur, de Ardeche en de zon maakte heel veel goed. En wat is er nu balngrijker... quality time met je gezinnetje of kimya meiden??? Precies.... dat dus haha.
 
Nou to the point....
 
Een idee van mezelf, swappen tijdens de dt dag. Maar dan... wat ga je maken?? Ik heb zelf ook nog naast mijn dagelijkse drukke werkzaamheden een grote moestuin. Dit vergt veel tijd maar het levert zulke heerlijke dingen op. En laat het nou net bramen- en aardbeienseizoen zijn op mijn tuin. Het swapje was al snel geboren. We maken een klein potje jam. Lekker zomers.
 

Op het deksel van het kleine weckpotje van de Action zit een kraftetiket. Deze pas hier precies op. Een touwtje erom met een labeltje eraan waarop ik een aardbei stempelde. klein stukje rood bouclé. En je potje is klaar.
 
 
Dat is al een kadootje op zich toch???
 
 
Maar waar stop je het in??
 
 Het is dus een theezakje met venster geworden. Daarin paste het weckpotje precies.

Hieraan ook weer een label met de gestempelde aardbei. een stukje rood lint vastgeniet  met een geponst labeltje uit kraftpapier. Nog een leuk afdrukje erbij en bovenaan het zakje een rood-wit touwtje.

 
 
Ik zeg...niks meer aan doen haha.
 
 
Zo heb ik er 11 gemaakt.

 
 
Ik hoop dat je weer genoten hebt van mijn creatie.
 
Liefs, Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten