maandag 26 september 2016

Scrap en Bep, mijn uitwerking


Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie de scrap en bep van 24 augustus zien, tis al even geleden maar we weten het allemaal nog wel denk ik wat was het verschrikkelijk WARM die avond zeg, zweten op het hobbykamertje hihihihihi.


Ik heb die van mij gemaakt met het super mooie papier van Maja Design, en natuurlijk heel veel kimya spulletjes.



Tis een goed gevuld boekje geworden, wat echt nog terug doet denken aan de zomer!


De voorkant van het boekje met die geweldige sluiting met knopen, je ziet hier ook een canvas hartje en een kraft hartje dit is een label maar ik heb er een strookje papier en een bindertje met tekst op geplakt zodat je het gaatje niet meer ziet.


Een mooi plaatje met aardbeien (jammie) van Syta van Gelderen,
Ik heb de gewone labels vervangen voor rode omdat dit mooier bij het papier past.
Ook zie je her en der rode pailletten, die heb ik door het hele boekje gebruikt geeft net een beetje extra vind ik.


Op het label heel simpel gewoon een plaatje uit het design papier met wat pailletten.


In het midden wat labels uit het designpapier geknipt en deze erin gestoken 


En deze canvas vlaggetjes vind ik zo leuk!!!!


Weer een zomers plaatje van Syta van Gelderen.
aan de rechtse kant een hartjes hanger aan een houten banner vastgemaakt.


En ook hier weer op het label een plaatje uit het design papier


Dan was dit mijn uitvoering van de scrap en bep, een super leuk project weer, en als ik er naar kijk voel ik weer de warmte maar vooral de gezelligheid van die avond!!

Natuurlijk ben ik weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Lieve groetjes, Sandra 


1 opmerking: