maandag 22 augustus 2016

Wandhanger


Goedemorgen allemaal,

Tja en daar zit je dan met allemaal deksels die over zijn gebleven van mijn project met de harde kraftdoosjes, en weggooien ja dat is echt een beetje zonde!

Na ff brainstormen kwam ik op het idee om er een wandhanger mee te maken.


De deksels aan alle kanten beplakt met design papier van Maja Design, gaatjes erin geprikt en door middel van touw en houten kralen aan elkaar verbonden.


In het bovenste bakje een leuk tafereeltje gemaakt met als eyecatcher de houten vogel van de Action.
Natuurlijk veel spulletjes van Kimya, een glazen potje gevuld met kraaltjes, met daaraan een mini kraft labeltje en een stickertje uit het chit-chat blokje, met een stukje papiertouw een swirl gedraaid, een kraft label met schulp, en een jute bloem, ook zie je nog een houten vlinderknoopje en een houten eyelet banner met weer een tekststickertje. achter de kraft doily zit nog een stuk boucle jute met fout steekje.


Het middelste bakje is wat rustiger, een frame met mijn eigen naam erin met de alfabet stickers van Tim Holtz, een strik gemaakt van boucle jute met een fout steekje en hierop een houten bloemen knoopje, natuurlijk ook hier de eyecatcher de grote houten bloem.


Dan het onderste bakje, weer die gave houten vogel.
Een taartrondje met daarop een ribbel kraft label, weer een stukje papiertouw gedraaid, op de voorgrond een jute zakje, deze koop je met een rood strikje erop maar dat heb ik eraf gehaald en vervangen door een blauw satijnen strikje, nog wat chit-chat stickers maken het af.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en ben benieuwd naar jullie reacties

Lieve groetjes, Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten