donderdag 11 augustus 2016

Pocket letter Pion


Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens een pocketletter zien, toch wel een beetje een verslaving voor mij.
Deze pocketletter swapte ik vlak voor mijn vakantie met een hobbyvriendinnetje.

Ik heb gebruik gemaakt van het mooie Pion papier en dit keer de groene papiertjes, ook heb ik weer eens lekker twee magnoliaatjes ingekleurd met distress inkt lekker ontspannend om te doen.
Natuurlijk gebruikte ik veel Kimya spulletjes op deze pocketletter.


Natuurlijk labels, die mogen op geen enkel project missen toch!! Hier ook een geribbeld label met daaraan wat touw en een leuk lintje, het tabje waar de naam in staat is van de Mr. Smith workshop lijn, ook zie je hier een paillet, die heb ik op de hele pocketletter her en der opgeplakt zo ook de kleine jute bloemetjes die op de buitenkant zitten.


Weer een labeltje maar dit keer een hartje en daarop de tekststickertjes van Tim Holtz, een hartenknoopje, en daaronder een breed stukje kant.
De mini envelopjes van kraft vind ik zo superleuk en zo ideaal voor op een pocketletter, het originele papiertje wat er in zit vervang ik dan meestal door een stukje designpapier en een dit geval nog een stripje tekst in het hoekje van het envelopje nog een houten vlinder knoop


Hier een envelopje op de buitenkant van de pocketletter geplakt, met daarin een paar labels.
Het envelopje zelf een beetje opgeleukt met diverse stukjes lint, een houten label lintkaartje en een flesje ook hier zie je weer de jute bloemetjes en de pailletjes, achter het envelopje zie je ook nog een stukje filmstrip uitsteken.


En dit zijn dan de labels wat erin zitten opgeleukt met wat stukje lint en kant, een bedeltje en een kraft sticker.


Aan de pocketletter zit een kraftlabel waar een hartje uit geponst is en een paar reststukjes lint en kant aan elkaar genaaid en met een stukje touw aan een bindring geknoopt en deze aan de pocketletter vast gemaakt.


Ik vind het altijd leuk om nog een extraatje te maken bij een pocketletter en deze keer heb ik er deze soort van lollipop bij gemaakt, superleuk om te maken vond ik.
Het is gemaakt met een rietje hierop een doily vastgeplakt en daarop een rozet van papier gemaakt nog een leuk bloemetjes knoopje erop maakt het af!
Een kraft labeltje vast gemaakt met twine en touw en daarop een satijnen strikje, een leuk klein cadeautje voor erbij toch!!


Hier nog een keer de gehele pocketletter!
De ontvangster was er superblij mee!!

Ik ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie er van vinden en kijk weer uit naar jullie reacties 
Mochten er vragen zijn schroom dan niet en stel ze gerust hoor!!

Groetjes, Sandra

4 opmerkingen:

  1. Wauw !!!!! Super leuk gedaan. Ook de spulletjes die gebruikt zijn zijn erg leuk. De lollypop vind ik ook helemaal geweldig.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw !!!!! Super leuk gedaan. Ook de spulletjes die gebruikt zijn zijn erg leuk. De lollypop vind ik ook helemaal geweldig.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige PL. En zo mooi die groentinten...terwijl ik helemaal niet van groen hou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A wonderful creation, perfect in every detail!
    Robi

    BeantwoordenVerwijderen