maandag 1 augustus 2016

Cadeautje


Hallo allemaal!

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie wat inspiratie te geven!
Ik heb deze keer een gourmettasje en een notitieboekje gepimpt.


Het tasje en boekje heb ik beplakt met papier van My Minds Eye
Het afdrukje is van Bestie en heb ik gekleurd met Faber Castell polychromos. 
Onder het afdrukje heb ik een envelopje geplakt en daarin een kaartje gemaakt.





Onder het afdrukje zie je één van de nieuwe lintjes, zo lief met die hartjes.
Verder heb ik het versierd met bloemen en een krafthartje met stickertjes van Tim Holtz, en zo'n leuke veer met stippen



Bovenop het tasje heb ik een strik gemaakt met een labeltje en een leuke embellishment.
En aan de achterkant weer dat lieve hartjeslint.


Ik heb trouwens de klittebandjes verwijdert en na het opplakken van het dp papier weer bevestigt. Zo kan het tasje toch weer dicht, wel zo handig!


Ook het notitieboekje heb ik met hetzelfde dp papier beplakt en daarna met "houten" letters de naam van de jarige er op geplakt.



En aan de achterkant een kraftsticker.


Bedankt voor het langskomen en een fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten