donderdag 18 augustus 2016

Bedankt Rob

Hoi allemaal.

Ik heb voor mijn zoontjes chauffeur Rob een afscheids-cadeautje gemaakt.
Hij reed voor een Taxi firma die afgelopen jaar over de kop is gegaan helaas, en Rob besloot met de doorstart die er was er mee te stoppen en ook met zijn leeftijd, hij vond het genoeg zo.
Hij heeft Aaron twee jaar lang naar zijn school gereden, we zullen hem missen.

Dus een aantal dagen voor de zomer vakantie vroeg ik aan Rob, goh mag ik wat foto's maken, in mom van, voor Aaron later ;).

Ik ben begonnen met een grote papieren bruine zak, de bovenste rand heb ik eraf gesneden is ongeveer een centimeter.
Daarna een vouw op 20 cm .


De tweede bruine zak, ook hier de bovenste rand er eerst afgesneden en een vouw lijn gemaakt op 12 centimeter.


Zo vouw je ze de lange naar beneden en de kortere omhoog.


Het is de bedoeling dat de zakken zo in elkaar worden geschoven.


De onderste foto laat ik zien dat ze al in elkaar geschoven zijn.


De opening plak je met stevig tape dicht


Bij de onderkant plak je alleen de zij randen met goed tape dicht.


Zo heb je een pocket.


Met magneetjes heb ik de aansluit punten gemaakt, alleen werd mij project iets te dik en sloot die niet zo goed meer hihi.

Maar dit is een goede oplossing om het te sluiten, hierover heen gaat design papier dus je ziet er ook niets van.

Je kan natuurlijk ook evt. een knoopje met lus maken, zoveel ideeën om iets te kunnen laten sluiten.


Ik heb de paperbag helemaal bekleed met het gave Mr Smith papier.
Gave stoere mannen papier.
Een stuk jute en wired mesh onder de foto, verder wat tandwielen van Tim Holtz, met glim papier gestanst.


De randen wat aangezet met witte gesso.


Op de binnenkant flap een groter stuk wired mesh, en in de pocket twee labels.
De labels zitten vaak aan elkaar vast, dat heb ik dus nu met twee zo ook gelaten.


De labels met twee stukken design papier bewerkt, geeft extra stevigheid.


Aan de bovenkant van de labels, een stuk zeegroen lint met daar aan een klein jute touwtje met wat bedels eraan.
En een bindertje tussen de twee openingen van de labels vast geplakt.


Een envelopje met een thank you labeltje, deze zit vastgeplakt aan de onderkant van de envelop zo kan je deze nog normaal open maken.


 Binnen in een klein kaartje, (dit zijn ATC kaartjes passen super goed in de mini envelopjes ) met een tekst van Aaron naar Rob toe, super lief toch!!


Ik had voor hem een pakket gemaakt met tijdschriften en een lekkere doos merci.
Hij werd er toch wat emotioneel van en bedankte ons vele malen.

Hoop dat jullie het ook leuk vinden .
XX Christa

1 opmerking:

  1. Echt superleuk idee voor alle chauffeurs van mijn jongens die nog gaan volgen😊

    BeantwoordenVerwijderen