zaterdag 25 juni 2016

Diorama kaarten van Studio Light

Studio Light komt vanaf volgende week met iets nieuws! De Diorama kaarten oftewel kaarten met diepte.
Er komen 2 verschillende uit...de Summer at the Beach en La Provence.
De DT-leden mochten er al mee aan de slag en tja ik kon de Summer at the Beach niet weerstaan.
Je kunt per blok 8 van deze kaarten maken..
Ik heb er eerst 3 gemaakt en deze met touw onder elkaar  vast gezet zodat er een hanger ontstaat.
 Je drukt heel gemakkelijk de onderdelen voor de kaart uit het papier en  vouwt en plakt dan de kaart in elkaar.


Ik heb elke kaart nog van extra dingetjes voorzien om de kaarten nog wat aan te kleden.
Kimya heeft zoveel leuke maritieme artikelen dat ik die natuurlijk gebruikt heb!


Zoals hier links het chipboard ankertje aan een stukje touw en natuurlijk visnet! Onderaan zo'n klein zeesterretje met een hoornschelpje opgeplakt.
Op het bordje rechts heb ik met de alfabet stickers van Tim Holtz Beach  op geplakt.


Bovenaan heb ik een kraft label met vaandel vast gezet met flax touw en daar nog een leuke tekst op geplakt. Aan de zijkant een stukje jute zigzag langs geplakt en ook dat blauwe stuurwiel is zo cute!
Lang de rechterzijkant heb ik een blauw rietje met ankertjes geplakt en daar een reddingsboei aan gehangen. Natuurlijk nog wat visnet ook!!


Op deze heb ik van het naturel flax touw een 8 knoop gemaakt en deze langs de zijkant met onderaan visnet geplakt. Een chipboard stuurwiel   erbij met een nautische knoop erop.
Her en der natuurlijk het heerlijke kaaslinnen verwerkt..dat is zo handig plak je overal zo achter !!
Ook nog wat kleine hoornschelpjes her en der en klaar is je beach creatie!

Ik ben helemaal op wat deze nieuwe blokken betreft en zodra ik tijd heb zal ik ook zoiets met het La Provence blok gaan maken!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten