woensdag 1 juni 2016

Opruimen (2)

Vandaag deel 2  over het opruimen van Kimya artikelen. Deze keer van Desiree, Esther en Cindy


Hallo allemaal,
Nou die Tiets met haar goede ideeen, jullie laten zien hoe we onze kimya spullies opruimen. Uh nou daar zit bij niet echt een logica in... overal ligt wat, maar ik weet wel wat van Kimya is!




Hier gebeurt het allemaal!
Als eerste een foto van mijn hobbykamer, heerlijk zo'n eigen plekje hoef ik niet steeds alles op te ruimen...



In deze doos zitten alle paperbags, enveloppen, theezakken en doosjes die je nog moet vouwen





In deze la zitten de doosjes, doilys en nog wat klein spul

in deze bak alle labeltjes, nou ik kan voorlopig vooruit!


Flesjes, flesjes, flesjes, en wat labels een stempel en het touw wat ik veel gebruik!

Een bak met van alles
En alle kleine frummeltjes...


                                              planken met mijn gemaakt Kimya projecten

Nou ik hoop dat jullie een beetje een indruk hebben gekregen hoe het er bij mij uitziet!

*******************************************************


Nou ja zeg, onze HDT ( Hoofd Design Team) had wat grappigs bedacht. Althans, dat vond ze zelf haha.
Ik was er wat minder blij mee, ook mede omdat ik in een heuse verbouwing van mijn huis zit. De keuken, badkamer en toilet worden op dit moment van schrijven gerenoveerd. Lees gestript. En ik woon dus even tijdelijk bij mijn ouders. Niet heel erg hoor haha, maar toch mis ik mn eigen plekje.
Maar goed, of we even een blogje wilde schrijven hoe wij onze kimya spullen opbergen.

Nou als je het heel eerlijk wilt weten, een grote puinhoop is het. Althans dat vind ik zelf. Het kan en mag wat netter, overzichtelijker en handiger. Maar ik had dus bedacht om dingen uit te zoeken qua huisraad en die te verkopen. (Zodat er nog meer kimya spullen in mn huis kunnen komen wonen) :-))
En dan op mijn gemakkie lekker m'n knutseldozen uit te zoeken en te sorteren. Maar helaas is dat nu niet gelukt en zien jullie hieronder mijn kimya verzameling. Ik heb alle spullen van Kimya apart in dozen zitten. Anders zoek ik me een ongeluk naar Kimya spullen. Nu weer vlug aan de klus. :-)

De bak met alle labels, zakjes en doosjes.






Een heuse kimya-bak. Net als op de zaak en de beurzen haha. Lekker veel en vol met allerlei leuks.


Knoopjes, veertjes, bedeltjes, gelukspoppetjes, miniflesjes, boekbindringen, strikjes, bindertjes, kwastjes, labeltjes, knijpertjes, sneeuwvlokken en nog veel meer.



Rietjes, doillys, etiketten, labels, stempels.... dit moet duidelijk nog een plekje in een doosje krijgen




En nog een doos met lintjes, mijn andere doos met lintjes staan niet op de foto. Deze liggen nog thuis en had ik vergeten om mee te nemen naar mijn ouders. Maar dat ik een sorteerdoos waar alle lintjes op kleur in zitten.





Ik ben heel nieuwsgierig naar jouw opbergsysteem. Hoe heb jij je spulletjes georgansiseerd? Of is het een georganiseerde choas, net als bij mij??

Veel liefs,
 photo Signature Esther_zpsxenbltmo.gif

*********************************************

Tja, "even" laten zien hoe ik alle spullies van Kimya georganiseerd heb. Dit betekend dat jullie in de secret girlcave mogen komen hahahaha.


Mijn eerste "toren". Hier zitten alle doosjes en tasjes en blogzakken in.
De lades zijn lekker groot en diep, dus er kan genoeg in hihihi.
Mijn tweede "toren" Hier heb ik randjes, kantjes en linten in zitten.

In de blauwe la, al het gekleurde lint en kant. Ik heb alles in ziplock zakken gedaan. Je kan de lucht eruit drukken en zodoende neemt het minder ruimte in, in de la. Het is allemaal gesorteerd op product, dus niet op kleur. Dus het bouclekant zit in een zak, het weblint bij elkaar, etc etc. Persoonlijk vind ik dit makkelijker, dan op kleur zoeken.

De roze la is voor de natuurlintjes en kant. Ook alles weer in zakken en alles lekker bij elkaar.

In een kastje welke onder 1 van mijn bureaus staat, heb ik alles labels liggen. 
Op een plank vlak boven mijn werkplek heb ik deze kastjes staan, hierin heb ik rietjes, doillies, parels, zakjes met confetti etc zitten. 
 En dan mijn derde toren. Dit is echt mijn "gruddelbak "hihi
Zoals je ziet op de foto heb ik hier mijn brads, splitpennen, flesjes, knoopjes kettingen, bedels etc etc in gestopt. Tot nu toe zijn nog niet alle laadjes gevuld, maar het kan nooit lang duren voor ik weer een etage op mijn toren moet bouwen hahahaha.
Dit was een kijkje in mijn georganiseerde chaos. En uiteraard wil ik wel weten hoe jullie alles opgeruimd hebben.

Groetjes 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten