maandag 20 juni 2016

Doosje met fototoestelalbum!

Ik heb dit doosje met album voor iemand gemaakt die pas over een poosje jarig is.....dan is ze het allang vergeten ;) ....als ze er al achter komt...hihi
Ik was m,n romantische plaatjes van Studio Light aan het opruimen , en ik had nog doosjes over , en dat vond ik toen zò leuk om te maken dat ik er nu een romantische versie van heb gemaakt.


Ik heb de binnenkant ook bekleed , dat maakt hem wel af. Om het doosje heb ik washi tape geplakt.  Alles een beetje aangezet met distress inkt . Dan zitten er ook nog woordjes op de deksel , het zwarte chalk craft slingertje is van Docrafts en de vlinders zijn ook van Docrafts (papermania) .
Natuurlijk mag het stickertje met "gefeliciteerd"niet ontbreken...het is tenslotte een kadootje . Op de voorkant van het boekje zit ook nog een kraftsticker . En hoe vinden jullie het kwastje en het strikje ? Aan het labeltje zit ook nog een "especially for you" knijp-lintje .


En op de zijkant heb ik een woordje uit het boekje van Tim Holtz geplakt .


Hieronder heb je de eerste bladzijde van het boekje . Alle plaatjes zijn dus van Studio Light , Dan piept er ook nog een wit mini-labeltje onderuit . Dat zijn van die makkelijke...die kan je echt overal bij plakken . Ook zitten er de kleinste bruine labeltjes op geplakt . En daar heb ik dan wat krafttouw aan vast gemaakt . En ook hier weer die leuke Tim Holtz woordjes .


Ik heb het album trouwens gemaakt met de mal van Dutchdoobadoo...maar dat hadden jullie ervaren hobbymeisjes vast wel door......
Ik heb het van twee kleuren gemaakt , zwart en kraft . Deze op elkaar geplakt want anders was het niet zo stevig .Een beetje aangezet met witte gesso . Ook heb ik er wat kant op geplakt.....heel makkelijk, want er zit al een plakrandje op .


Op deze bladzijde heb ik wat ruimte gemaakt zodat ik daar straks m,n tekst op kwijt kan . De kleine witte labeltjes heb ik trouwens versierd ook weer met wat kant ....om het nog romantischer te maken .


De laatste bladzijde........de andere plaatjes zijn van een ander merk , maar ze passen goed in dit thema . Bij de klok zie je nog een ster label waar ( ook weer) een woordje van Tim Holtz op zit . Het is een boekje met drie witte en drie zwarte bladzijdes . Je kan je dus uitleven ! Dan heb ik er nog veel roze bloemetjes op geplakt .


 Het album  zit aan elkaar met ( in dit geval) twee zwarte bindringen .Ook aan het album zelf heb ik stukjes lint geplakt .


Hier nog een foto van lekker dichtbij......
Dan zie je het fietsje van Joy Crafts lekker goed....is ze niet lief ?


Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Hieronder staan nog de artikelen die ik heb gebruikt....zoals jullie weten , als je op zo`n foto klikt kom je gelijk in de webshop !
Tot een volgende keer....



 Dutch Doobadoo Dutch Card Art stencil Camera A4 2x 11x14,5cm 470.713.520 Kraft doosje 17.8 x 12.8 x 2.2 cm 5 stuks Studio Light fotovel A4 Romantic Picture nr 48 Masking Tape 15 mm x 10 meter piano streep zwart Burlap Mini Butterflies (20pcs) Idea-Ology Chitchat Stickers, 6 vellen, kraft/wit Bindertjes met tekst especially for you 25 stuks - Bruin Bundel jute touwtjes 25 cm, circa 100 stuks per bundel Gesso wit 250 ml Mini Bunting (3m) - Black Scallops Bloemen roze circa 15 mm, 15 stuks Kraft etiket dia 3,5 cm Handmade with love-3 hartjes 20 stuks Kraft etiketten 3,5 cm 20 stuks - Gefeliciteerd, fijne verjaardag Bruine papieren labels 25 x 50 mm 100 stuks Hangetiket, labels met koordje 15 x 24 mm 100 stuks Burlap langwerpig weefsel 24 mm x 1 meter - bruin Katoenkant Colourline geschulpt 12 mm x 1 meter VEEL KLEURTJES - Zand

2 opmerkingen: