vrijdag 20 mei 2016

Summer at the beach

Ik heb weer een klein projectje gemaakt. 

Ik heb er een beach thema van gemaakt met het summer at the beach papier van Studio Light.
Dit is van vorig jaar maar heb nog zoveel liggen dat ik er lekker mee aan de slag ben gegaan.

Boven langs de rand heb ik de prachtige stans van Marianne design geplakt. Hij past geweldig bij dit thema!
Ook een stukje visnet in de hoek geplakt met daaraan het anker van Joy! Crafts.
Diverse uitgestanste plaatjes uit de vellen van studio light gebruikt en er een mooi tafereeltje van gemaakt.
Ook heb ik rechts onder nog een flesje geplakt met een stukje papier erin..een soort message in the bottle idee!


Op de eerste bladzijde heb ik weer diverse plaatjes geplakt. Van een stukje papiertouw heb ik de stok van een vlag nagemaakt en daar een MDF vlaggetje aan geplakt.
Aan de label die schuin achter het plaatje zit heb ik mooi anker lint geschoven met een stukje donker blauw cotton cord gestrikt.

Rechts op de foto een stukje geweven touw geplakt.


Op de blauwe label heb ik bovenin wit kant gedaan en dit met een stukje visnet vastgeknoopt met een kleine schelp erop.
Het  woord inspire komt uit het chitchat blokje van Tim Holtz.


De 2 pagina is weer met allerlei plaatjes gedaan en onderaan wat deco materiaal geplakt met her en der wat schelpjes in verwerkt.
Rechts heb ik nog een eyelet banner geplakt met daarop een bijpassende tekst geplakt. En dat visnet blijft het leuk doen!


De 3e pagina heb ik vrij rustig gehouden omdat ik die guirlande met zeesterren wilde uit laten komen.. Zo gaaf!
Heb alleen nog een vlaggetjes lijn geplakt met de sea erop geplakt van de sticker alfabetjes.,
Rechts  weer wat mooie plaatjes en visnet en nog een mooie maritieme knoop erbij geplakt tussen de zee ster plaatjes.


En natuurlijk ook hier weer een label bij gemaakt.


 Op de  3e pagina weer diverse plaatjes gebruikt , wat touw een kraft label en weer de alfabet stickers.


Ook de label weer bijpassend gemaakt.


Als laatste dan nog deze paginas, gewoon simpel maar genoeg op de zien. Het knijpertje houd de kraft tag vast met tekst en een stukje touw door de reddingsboei!




Tiets

1 opmerking: