dinsdag 24 mei 2016

Envelopje met liefde


Hallo iedereen 

Vandaag heb ik een envelop vol liefde voor jullie. Het is steeds veranderd want ik vind zòveel dingen leuk, dat m'n ideetje iedere keer veranderde.

Maar het is dus dit kraft envelopje geworden met als sluiting een hartje, hoe leuk!
Ik heb hem eerst aangezet met distress inkt, voor de oude look. Ik heb de envelop op het designpapier gelegd en nagetrokken met potlood. Daarna heb ik hem iets kleiner uitgeknipt zodat je nog kraft ziet. Er is hier namelijk geen mal van en dit is op zich wel makkelijk te doen...dat het ietsje scheef is is alleen maar handwerk...toch?


Ik heb er vier witte grote labels ingedaan, allemaal bewerkt. Ook eerst aangezet met de distress inkt, en er daarna in dezelfde tinten designpapier opgeplakt. Sommige met tekst en sommige met een leuk plaatje.


Dit zijn de achterkantjes. Ik heb er wat labeltjes bij gedaan, een kraftsticker en hoe vinden jullie die hele kleine houten figuurtjes? Zo leuk om ergens bij te plakken. En ook dat mini-envelopje vind ik leuk om een liefdesbriefje in te doen.


Hier dan de voorkant. Het tweede en derde plaatje komen van een vel van Studio Light. Ik vond het wel rustiger worden door ze alle vier dezelfde kleur lint te geven.


En ik heb er een miniflesje aan gehangen met het idee dat er wat tijd in het flesje zit in de kleur van het papier. Doe wel het kurkje met wat lijm vastzetten dan weet je zeker dat het er niet uit kan vallen! Ik heb plaatjes gebruikt van Studio Light.


 Ik hoop dat jullie het leuk vinden en wens jullie een fijne dag !


3 opmerkingen: