dinsdag 12 april 2016

Nieuw DT lid- Martine Bruinings



Hallo iedereen,

Mij is gevraagd , naar aanleiding van m,n gast-designschap, om vast lid te worden van het design team....hoe gaaf is dat !??
Dus bij deze stel ik mij even voor......

Ik ben Martine Bruinings- Harmans, ik ben 48 jaar, al 30 jaar samen met Arie, waarvan 17 jaar getrouwd. We hebben 5 katten en 1 hond....... en 6 baardagamen :) 
Ik heb ook nog een tweelingzus...maar die heeft niks met kaarten maken en zo..... die bakt liever taarten.
En dan is er ook nog een oudere zus, die maakt dan weer wel kaarten.
Ik heb het knutselen van mijn vader, die was ook altijd aan het tekenen. Ik op school trouwens ook. En dat is overgeslagen op het kaarten maken. Zoals zovelen
eerst met 3d, later met het inkleuren van Magnoliaatjes. Sinds kort vind ik ook de Wee Stamps helemaal te gek! 
En sinds ik Kimya heb ontdekt vind ik het ook heel leuk om doosjes en zakjes te versieren.

Sinds m'n kindertijd gaan we al naar Oostenrijk op vakantie, altijd hetzelfde adres ( ik ben er zelfs getrouwd! ) Zalig...binnenkort weer...


Nou, ik heb geloof ik wel genoeg van mezelf verteld ;)
En ik zie jullie binnenkort met mijn eerste project....

Hier nog even een ouder project van mij:




Lieve groetjes , Martine

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Martin wat leuk voor je .
    Ben al eens gaan kijken op je blog je maakt hele mooie creatie's top hoor .
    Succes als DT lid .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig Martine ! Ik had je boekje hier al zien langskomen en kom meteen op je blog kijken ook ! Gefeliciteerd met je DT !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen