donderdag 28 april 2016

Messy album "spring is in the air"

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een messy album van mijn hand gemaakt met de spulletjes van Kimya creatieve verpakkingen.


Het album is gemaakt van twee blokbodemzakken, 2 witte vlakke zakjes en een dubbelgevouwen kraft enveloppen, als binding heb ik bindringen gebruikt.
In het hele album heb ik gebruik gemaakt van een mooie voorjaarslijn van Maja design.


Ik heb de zakken in de lengte gebruikt dat vond ik wel weer eens anders als anders, op de voorkant al heel wat Kimya spulletjes gebruikt, een taartrondje, kraflabeltje een knoopje en lint...


De eerste pagina is dus de blokbodemzak, hier heb ik een pocket op gemaakt en daar labels in gedaan, en zien jullie de jute bloemen zooo gaafffffff ik heb ze door het hele album gebruikt!!!
de tweede pagina is een witte vlakke zak, hierop een leuk plaatje, breed kant en zo'n leuk houten bannertje hierop nog een satijnen strikje vastgemaakt.


De middelste pagina is een dubbelgevouwen kraft enveloppe, hier heb ik de klep vanaf gesneden en zo kon ik er een label insteken, ik heb dit gedeelte dicht gestrikt met een stuk lint anders bleef dit zo open staan.


Hier dus het midden van het album (de dubbel gevouwen enveloppe) met aan een kant wat labels en aan de andere kant een klein kraft envelopje, hier kun je foto's in verstoppen of plaatjes of een leuk briefje.



En dan de achterkant van de dubbel gevouwen enveloppe, hier ook weer een label in gestoken, en het lint vastgezet met uitgestanste cirkels met daarop een kraft etiket,
na de enveloppe weer een witte vlakke zak, met hierop een grasenvelopje.


De laatste pagina is weer een blokbodemzak, daarop ook weer een pocket gemaakt, en daarin ook weer een label gestoken.

Het is een lekker messy dik album album geworden en ik ben er helemaal verliefd op, het was een hele uitdaging om eens een keer geen foto's te gebruiken in een album maar alleen met plaatjes en het papier te werken maar ik vind hem zeker goed geslaagd!!

Natuurlijk ben ik weer heel erg benieuwd naar wat jullie van mijn messy album vinden, en als jullie vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!!

Lieve groetjes Sandra 
 

6 opmerkingen: