maandag 9 november 2015

Uitdagings creatie!

Voor onze Laat je uitdagen challenge had ik deze creatie gemaakt!
Ik heb het Studio Light papier- vintage christmas gebruikt. Ik ben een echte fan van traditionele kerst kleuren rood en groen.


Ik heb onderaan een zelfgemaakt bloemachtige creatie geplakt van rood jute met daarop een crème kleurig lintje met belletje en touw verwerkt. In het flesje zit rode glitter!
Achter het plaatje heb ik mesh wire geplakt met daarover heen lint waarop merry christmas staat.
Aan de banner bovenaan het plaatje heb ik met rood wit touw een los labeltje gehangen.


 Aan de grote tag heb ik met diverse lintjes een houten ster gestrikt met de zilveren belletjes met klepel. En aan de 2 kleinere labels alleen een tekst lintje met flax koord.


Binnenin de paperbag heb ik links een rood envelopje geplakt met daarop een stukje lint met rendieren en een kerstbel plakker en sneeuwvlok. Aan de label aan deze kant een kraft ster geknoopt met een tekst sticker.
Aan de rechterkant heb ik het super cute vierkante pergamijn zakje met een klemmetje vast gezet en daardoor heen een klein stukje kerst lint.
In het zakje heb ik wat zilveren sterren confetti gedaan en ook aan de buitenkant om de tekst sticker heen. Met het rood witte touw er omheen breekt het witte van het floppie een beetje.
In het gerolde papier steekt nog een klein labeltje met weblint en het rood-witte touw met deze keer rode belletjes geknoopt!
In het midden een stukje jute  met daarop merry christmas lint.


 Op de dubbele label  zit je nog meer Kimya artikelen o.a. de kerst sok op het houten merry christmas plaatje met daarom heen weer wat merry christmas lint en touw.
 Een stukje breed weblint achter het plaatje geplakt en bovenin  de gaatjes  een stukje jute lint wat met sneeuwvlok lint bij elkaar gestrikt blijft,. Met een stukje touw heb ik aan beide nog een klein bedeltje gehangen.

Een fijne dag allemaal!!

Liefs Tiets xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten