zaterdag 10 oktober 2015

Kerst rood/groen pocket letter!


Femke vroeg mij of ik een pocket letter wilde maken in echte kerst kleuren. Nou iedereen weet kerst en Tiets dat gaat prima samen dus ik ben er al heel snel aan begonnen. Kreeg zulke leuke spullies van haar opgestuurd dan gaat het zo kriebelen!

Ik heb eerst alle vakjes voorzien van een achtergrondje van Studio Light- scandinavian winter.
En ja daarna is het gewoon lekker vol proppen met leuke plaatjes en Kimya artikelen!!
Uiteindelijk zonder dat ik er erg in had zitten er 34 artikelen van Kimya op!! 


 Ziet er best tof uit toch!!


De meiden van Kimya zijn dan ook altijd erg druk hoor met alles bij elkaar zoeken en vinden wat ik allemaal gebruikt heb!!



Liefs Tiets xx




1 opmerking:

  1. Onwijs gaaf is ie geworden Ties, heel veel op te zien.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen