maandag 7 september 2015

Kadootjes voor een bruiloft, wel 3 stuks inclusief bruidsboeket en corsage

Hoi hoi,

Weer een blogje van mijn kant. Dit keer heb ik drie zakjes gepimpt.
Een bruin theezakje zonder venster heb ik gebruikt voor twee dezelfde kadootjes. En nog een grote bruine zak, welke ik precies hetzelfde heb gepimpt.




Daarop heb ik een doily gebruikt uit mijn eigen collectie.




Daarop heb ik een hart kraft etiket geplakt. Daarop zit een superleuk houten knoopje welke ik voorzien heb van een touwtje. Erbij nog een leuke stempel.

Aan de bovenkant van de zakjes het ik diverse lintjes gebruikt. Waaronder roze lint met een fout steekje, creme lint met fout steekje, jute achtig lint, packed with love lintje. Deze heb ik vastgezet met een houten knijper.




Op de hoek heb ik een bloemetje vastgeplakt welke ik heb gehaakt. Deze kadootjes zijn voor een collega welke ging trouwen. Voor haar had ik bloemetjes gehaakt voor op het ringenkussentje. Deze komen zo mooi weer terug.


Ook heb ik nog een leuk glazen flesje gevuld met rijst. Touwtje erom en hoe leuk staat dat.



Aan de zijkant heb ik nog diverse labels gebruikt. Hierop heb ik diverse teksten gestempeld. De labels aan de theezakjes heb ik een beetje bijgeknipt. Ik vond ze namelijk net iets te breed.





Ook mocht ik het bruidswerk maken. Als afwerking voor het boeket en de bruidegomscorsage heb ik uiteraard een kimya artikel gebruikt, bruin boucle met fout steekje.




 Ik hoop dat je weer inspiratie hebt gekregen, Ik heb er weer met veel plezier aan gewerkt.
Fijne dag!

 Groetjes, Esther




1 opmerking:

  1. Holymosie wat gaaf Esther ..en ja hoor ook ik ben weer een ideetje rijker

    BeantwoordenVerwijderen