maandag 17 augustus 2015

Een mooi doosje


Hallo allemaal,
Ik vind dit soort projectjes altijd zo leuk!
Ik kon het dan ook niet laten om met dit leuke doosje te werken.
Officieel heeft dit doosje een groot vierkant venster, maar ik heb gewoon een groot hart uitgesneden en deze op dat venster geplakt, zodat je dus een hart als opening hebt.
Grappig he! Zo kan je ook gelijk zien wat het cadeautje is.


Verder heb ik aan de onderkant een grasrand gemaakt, en daarin kleine bloemen geplakt.
Het lieve stempeltje is van The Paper Nest Dolls, en ingekleurd met de Faber Castell Polychromos potloden.
Het band wat je ziet is het mooie burlap band. dat vind ik altijd een mooi effect geven.
Die hartjes die erop geplakt zijn, dat zijn stickers dat zou je niet zeggen he?
Ook aan de zijkant zie je weer dat band, en ook de tekst is een sticker en daar heb ik leuke hartjes speldjes op verwerkt.


Ik hoop dat jullie hem ook weer leuk vinden.
Liefs Martine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten