maandag 27 juli 2015

Wikkelarmband


Hallo, op deze zomerse dag.
Vandaag weer een blogje van mijn hand. Deze keer eens iets heel anders als kaartjes, doosjes, zakjes of wat voor leuks je ook met papier kunt maken.

Nee, vandaag vond ik het wel een gepaste dag voor een zomerse wikkelarmband. In lekkere zomerse tintjes roze en een vleugje bruin. Wie word daar nou niet blij van??



Deze wikkelarmband heb ik gemaakt met supergave nieuwe producten van Kimya .
Een heel gaaf imi koord in oudroze tint , een leren koord, waxkoord en een taupe kanten lint. Nog wat kraaltjes erbij in een perzikkleurig kleurtje.



Als sluiting een mooie grote knoop.




En heb je die super leuke perzik kleurig kwastje al gezien, deze zijn echt heel mooi aan een armband. Maar hebben 1001 mogelijkheden, net als alle andere spulletjes van kimya.





Als afwerking gebruik je diverse bedeltjes welke je vast maakt met een ringetje.




Ik hoop dat ik je weer heb mogen inspireren om ook eens een leuke zomerse armband te maken met deze veelzijdige producten van Kimya.

Ik wens je een fijne mooie zomer toe, mocht je nog op vakantie gaan, heel veel plezier.

Liefs, Esther

1 opmerking: