donderdag 11 juni 2015

Flessenhanger

 En dan is het zo ver ….mijn eerste blogpost
en ik dacht…. laat ik maar eens  feestelijk beginnen met een fleshanger van  Dutch Doobadoo


Ik heb de flessenhanger  tweemaal overgetrokken met de zijkanten tegen elkaar.
Nu knip je de flessenhanger uit op de buitenste lijnen ook knip je de rondjes uit
Vouw  de flessenhanger  dubbel.


Plak het ronde gedeelte aan elkaar vast ……je kan het er ook afsnijden.
Aan de onderzijde plak je de flessenhanger  ook dicht
Nu heb je een pocket waar de label in past.

Ik heb het op de flessenhanger een paar van de prachtige spulletjes van Kimya gebruikt waaronder


 mini labeltjes,tekst sticker, lint, jute touw, papieren onderzetter en niet te vergeten  een mini flesje
 met daaraan een houten knoop handmade.


Op de label heb ik een Kraft label met daarop een tekst sticker geplakt  ook heb ik  weer een
 papieren onderzetter zetter gebruikt.

Hoe leuk is het om iemand te verwennen met deze leuke creatie !
ik kan jullie verzekeren ….. dat het altijd in de smaak valt.

Ik wens jullie een hele fijne dag toe en tot de volgende keer
Veel liefs X  Miriam Lepelaars 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten