maandag 25 mei 2015

Mijn laatste blogpost...

Hallo allemaal,

Het was weer mijn beurt om een blogpost te schrijven voor jullie.
En bij deze kan ik jullie ook vertellen dat het mijn laatste blogpost zal zijn
voor dit leuke blog van Kimya Verpakkingen.
Vanaf het blogbegin ( 2013 ) heb ik mee gedaan om jullie diverse mogelijkheden
met de leuke producten van Kimya te laten zien.
Ik heb het met veel plezier gedaan, maar helaas kan ik het allemaal
niet meer met mijn andere drukke werkzaamheden combineren.
Dus zoals ik al zei, dit is mijn allerlaatste blogpost.


Het is een doosje geworden waar ik van labels een band om heen hem gemaakt.


Deze band zijn twee grote labels die ik aan de achterkant aan elkaar heb geplakt en
naar de voorkant heb gevouwen. Hier heb ik de band gesloten met een
wit kantje. Aan het kantje hangt een kraft labeltje met een kraft sticker.
Deze stickers zijn er in vele soorten en maken en met diverse leuke teksten erop.


Om de labelband heb ik wat jutelint geplakt en daarop nog een
gehaakt kantje/lintje. Daarop nog weer wat bloemen verwerkt.
Het doosje heb ik beplakt met designpapier en een doily ( taartkleedje)

Wat ik in het doosje ga doen weet ik nog niet helemaal maar ik heb het
vermoeden dat er een kadobon in komt die ik mijn dochter geef 
waar ze iets leuks mee kan kopen ;)

Nou, dat was het dan...mijn laatste blogpost voor Kimya.
Ik zal vast en zeker nog de leuke producten blijven gebruiken en die
kun je dan op mijn eigen blog weer tegen komen.

Ik wens iedereen veel liefs en wie weet tot ziens !!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten