maandag 11 mei 2015

Meeneembox!



 Hallo allemaal,
Dit keer heb ik me weer helemaal uitgeleefd op de Kraft Meeneembox ik vind het geweldig om zulke projecten te pimpen.


Ik heb hem eerst helemaal bekleed met Design papier.
En het afdrukje wat ik aan de voorkant heb gebruikt is van Paper Nest Dolls,
achter het afdrukje zie je nog een grote doily (onderzetter)
En aan de andere kant heb ik een stukje Jute band geplakt, en onder het afdrukje zitten nog wat Labeltjes verscholen, leuk om bijvoorbeeld een leuke tekst op te schrijven.
Verder afgewrkt met wat blaadjes en bloemen, en als je goed kijkt, die je ook nog een klein reageer buisje en mini lieve heersbeestjes. ik vind dat soort kleine details altijd super schattig erbij.


aan de zijkant van de box heb ik nog een envelop geplakt, en ook daar een label in geschoven.
en weer Jutte erachter geplakt.


Om een persoonlijke box te maken heb ik met een stencil van Dutch Doobadoo gebruikt om haar naam te maken.
en daaronder zie je weer mooi linten en kleine mini ticket,
zo heb je een leuk persoonlijk cadeau.

Liefs Martine Bosman

1 opmerking:

  1. Wat gaaf gemaakt, Martine!
    Leuk idee voor een kadoverpakking trouwens.
    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen