donderdag 7 mei 2015

Blokbodemzak kreatie


Friendship...

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een creatie van mij gemaakt met de leuke spulletjes van Kimya verpakkingen.

Deze keer heb ik een soort kaart gemaakt van een blokbodemzak, erg leuk want aan de binnenkant heb je een pocket waar je een label of iets dergelijks in kan steken en je hebt de opening van de zak waar je nog een leuke cadeautje in kan doen.


Ik heb gebruikt gemaakt van het maritiem thema wat op dit moment zo populair is, ik heb hem gemaakt voor een lief hobbyvriendinnetje die helemaal gek is op dit thema.

langs de onderkant heb ik het mooie roosjesband geplakt, aan de rechterkant het stempeltje van de meeuw uitgeknipt (deze stempelsets zijn overigens ook verkrijgbaar bij Kimya) en verhoogd opgeplakt en natuurlijk kan een handmade knoopje niet ontbreken!!

De toef aan de linkerkant is opgebouwd uit leuke schelpjes wat roosjes en touw, als basis een rest stukje mesh wire (jaja er gaat niks verloren hier) en er tussen n nog zo'n schattig flesje met een tekst erin.


De binnenkant heb ik ook beplakt met papier en bewerkt met stempels, ook hier weer gebruikt gemaakt van het roosjeslint met daaronder een stukje jute.


In de pocket heb ik een pergamijn loonzakje gestopt met daarop een tekst gestempeld, hierin had ik een briefje aan de ontvangster gestopt, het was een verrassing dus ik had er een lief briefje in gedaan!!


Aan de zijkant zit natuurlijk de opening van de zak, hier had ik een leuk cadeautje in gedaan, een paar vintage plaatjes een kleine doily en een leuk houten figuurtje omknoopt met een stukje touw en voila een leuk cadeautje!!



Ook de achterkant van de zak nog bewerkt met wat papier, en wat restjes lint en roosjes lint (nogmaals alles gaat op hier hihihi).
In het midden een kraftlabel met een kraftetiket.


Ik hoop dat jullie het weer een leuke creatie vonden!!
En tot de volgende keer!

Groetjes Sandra 

1 opmerking: