maandag 5 januari 2015

Season's greetings


Hallo allemaal,

Dit keer wil ik jullie dit Venster tasje laten zien.
Toen ik dit tasje zag op de kreadoe, was ik gelijk verliefd! want dit soort tasjes nodigen zo uit om lekker gepimpt te worden.

Ik heb hem bekleed met het Design papier van Studio Light,
aan de boven kant heb ik de hulst takken en bloemen gebruikt van Creative Expressions.
en achter de bloem heb ik het mooie Jute band verwerkt.



Het lieve stempeltje wat je hier ziet is van Cuddly Buddly, de kerstdagen morgen dan misschien wel over zijn. maar een winters tasje kan natuurlijk altijd.


Aan de zijkant van het tasje zie je weer die prachtige bloem, daaronder weer dat jute band.
en daaronder heb ik kleine mini flesjes verwerkt.
In die flesjes heb ik een beetje tule gepropt. zo past het leuk bij het geheel.



Aan de zijkant van het tasje zie je nog rond label. En daar heb ik weer wat jute band en hartjes geplakt. en daar kan je een persoonlijke boodschap op schrijven.


Verder heb ik het hengsel afgewerkt met een flinke bos met tule.
Dat vind ik altijd een mooi effect geven.


Liefs Martine 


3 opmerkingen:

  1. Zo gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie én leuke uitvoering! Je krijgt meteen zin om er ook eentje te maken! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ziet dit er leuk uit ik vind hem geweldig heel mooi gemaakt !!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen