dinsdag 20 januari 2015

HET KIMYA TEAM Deel 2

En dan vandaag nog meer voorstel berichtjes... We beginnen met Cindy!

Heyhoi....
Tiets vroeg ons of we ons eens wilde voorstellen aan onze trouwe blogvolgers..


Dit ben ik , samen met mijn "pupje" Cujo.

Mijn naam is Cindy Plasse. Cin voor vrienden. Ik ben 40 jaar jong en samen met mijn man en hond woon ik in het winderige stadje Den Helder.
Op dit moment ben ik werkloos, maar dat geeft me weer de tijd om te knutselen hihihi.
Ik wordt er wel eens van beschuldigd dat ik prettig gestoord ben, maar dit kan ik niet bevestigen natuurlijk.

Naast knutselen voor Kimya, hou ik me ook bezig met het maken van kaartjes, scrappen, wandelen met de hond, mediteren ( tot rust komen), en weer proberen te genieten van het leven.

Hoe ben ik bij Kimya terechtgekomen ?

Ik kreeg van Tiets ( mijn vriendin en achterbuurvrouw) een hoedendoos om te pimpen. Een mooie paarse. Deze hoedendoos deed uiteindelijk mee met een wedstrijd en hij werd verkozen samen met nog een aantal gepimpte hoedendozen om geshowd te worden op beurzen.
Dit vond ik al een super eer natuurlijk !!
En toen kwam de vraag of ik designer wilde worden bij Kimya. Over dat antwoord hoefde ik niet lang na te denken natuurlijk.

Welk project vind ik het mooiste wat ik gemaakt heb tot nu toe?

Dat is best lastig, want ik heb nog niet zoveel gemaakt. Maar als ik er 1 moet kiezen dan doe ik het aankomende project. Dit project zit echt bomvol Kimya spulletjes !! Dus hou de blog in de gaten als je meer wilt weten over dit project.
Hier is in ieder geval een sneakpeakje.


Groetjes !!
Cin

En dan is Martine Bosman aan de beurt!!
************************************************


Hallo allemaal,

Ik ben Martine Bosman, dertiger, getrouwd en moeder van 2 prachtige kinderen.
In het dagelijks leven ben ik eigenlijk elke dag wel druk met mijn hobby, want mijn motto is echt: een dag niet geknutseld, is een dag niet geleefd.
Ik ben gek op het maken van doosjes en cadeautjes. daarin kan ik me altijd heerlijk uitleven.
Als ik niet aan de hobby ben, dan ben ik aan het sporten, want ook dat is mijn grote passie.
Tijdens het sporten krijg ik altijd leuke hobby ideeën die ik dan gelijk uitvoer als ik thuis ben.

Ik ben al jaren bij het KIMYA team,
Ik kwam in aanraking met Kimya op hun eerste beurs in Zwolle. ik denk zo'n 3 jaar geleden.
Ik kocht bij hun wat doosjes. en bij thuiskomst was ik al snel door mijn voorraad heen.
en deed ik alweer een volgende bestelling.
en van het een kwam het ander. en na een tijdje ben ik bij hun in het team terecht gekomen.

Mijn mooiste project? dat vind ik wel een hele moeilijke vraag. daarom heb ik het wat algemeen gehouden, en gekozen voor een cadeau tasje. want dat zijn dingen die ik gewoon geweldig leuk vind om te maken.
Het zijn gewoon "kale doosjes" die je voor elke gelegenheid kunt gebruiken.
Ik heb hem hier gepimpt met wat labels, doilys en natuurlijk de schattige lieve heerst beestjes.


Liefs Martine



De volgende is Sandra Rietveld!
*************************************


Hallo allemaal,

Er was ons gevraagd of wij ons als DT team aan jullie wilde voorstellen.... ja natuurlijk, het is toch altijd leuk om de persoon achter de creaties een beetje te leren kennen!!

Ik ben Sandra en dit jaar ga ik toch echt de 40 aantikken, ben al 15 jaar getrouwd met Maurice en samen hebben we een zoon Niels van 12 jaar, samen wonen wij in Zoetermeer.

Ik werk 30 uur per week bij een groothandel in bouwmaterialen "Bouwmaat", ik werk hier al 20 jaar met veel plezier en heb het super naar mijn zin in deze mannenwereld.

Volgens mijn moeder ben ik creatief geboren (zelf is ze ook behoorlijk creatief hoor, dus ik heb het van geen vreemde), sinds ik me kan herinneren ben ik al met van alles en nog wat bezig, pergamano, 3d kaarten maken, dakpannen bekleden, sieraden maken noem het maar op ik heb het allemaal al wel eens gedaan, ik ben nu voornamelijk "verslaafd" aan de stempels vooral de lieve Magnolia's zijn bij mij favoriet, deze kleur ik in met Distress inkt een medium dat mij erg goed ligt, en verwerk ze dan op kaarten, tasjes, doosjes etc etc.
Maar ook minialbums maken vind ik op dit moment erg leuk, net zoals de mixed media technieken die je nu veel ziet vind ik super, ja eigenlijk vind ik wel heel veel leuk, het gebeurt dan ook regelmatig dat er diverse projecten op mijn hobbykamer en mijn bureau liggen die nog "ff" afgemaakt moeten worden haha, hier een foto van hoe het er dan ongeveer uitziet.


Herkenbaar toch?!
"creatieve mensen hebben geen rommel, ze hebben overal ideeën liggen"
tenminste dat zeg ik dan tegen man en zoon lief als ze weer eens zuchtend in de deuropening naar mijn bureau kijken ;-) , maar ik zie het toch echt zo!!

Ik kwam een jaar geleden in het DT team van Kimya, na een oproepje op Facebook dacht ik ik trek de stoute schoenen eens aan en probeer het gewoon, super blij was ik dat ik bij het DT team mocht komen, heerlijk om te mogen werken met al die gave spulletjes!!

Er werd ook gevraagd naar onze favoriete creatie, daar hoefde ik niet lang over na te denken, natuurlijk ben ik blij met alles wat ik maak maar dit project is heel persoonlijk en een mooie herinnering aan een leuke tijd, het is het ienie mini album in een doosje, waar ik de acht basisschool foto's van mijn zoon in verwerkt heb.




Hier zitten best wel wat spulletjes van Kimya in verwerkt
Natuurlijk het kraft doosje, kleine bruine vlakke zakken, labels, katoenband, lint en dan ook nog zo'n leuk knoopje!
Hij staat hier echt te pronken op mijn hobbykamer en iedereen die hier komt moet natuurlijk ook altijd even kijken!

Groetjes Sandra

En we gaan gewoon nog ff door met Desiree Clijssen
***********************************************

Hallo allemaal,



Ik ben Desiree Clijsen, getrouwd met Paul en moeder van 2 jongens van 12 en 9. Wij wonen in een dorpje in Brabant
Ik werk 20 uur per week in een delicatessenzaak. Mijn hobby's zijn natuurlijk knutselen, maar ook haken, puzzelen, lezen en wandelen met onze labrador.

Ik ben al een tijdje bij het kimya designteam, hoe lang weet ik eigenlijk niet. Ik heb Femke leren kennen toen ik haar een dagje ging helpen op de kreadoe in Utrecht, wat altijd reuze gezellig is, en zo ben ik in het team gekomen.
Ik hou er vooral van om doosjes en tasjes te pimpen en  kaarten te maken in een romantische niet al te drukke stijl.

Mijn mooiste project? Dat vindt ik wel moeilijk om te kiezen, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor dit tasje, omdat deze creatie toch wel heel duidelijk mijn stijl laat zien.


Ik heb hier gebruik gemaakt van papieren draagtas, en verschillende linten.

Liefs, Desiree

***************************************

Morgen gaan we de laatste team leden aan jullie voorstellen!

liefs Tiets xx




1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen meiden.....en stuk voor stuk een mooie mooiste creatie!

    BeantwoordenVerwijderen