donderdag 1 januari 2015

Happy New Year!!

Happy New Year!!

Allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief nieuw jaar toewensen!!

Aan mij de eer om op de eerste dag van dit nieuwe jaar een creatie te laten zien, het is een nieuwjaars tasje geworden....


Ik heb gebruik gemaakt van een kraft tasje, welke in meerdere kleuren te krijgen is bij kimya, rechtsboven heb ik een kraft label gebruikt met hierop de tekst happy new year.


Achter Tilda langs een strook van weblint, opengewerkt jute en de supergave bindertjes met tekst.


Bij de bloementoef heb ik ook nog zo'n super leuk mini flesje geplakt, en natuurlijk mag een houten knoopje met de tekst handmade niet ontbreken!!


Ik hoop dat ik jullie op de eerste dag van het nieuwe jaar weer heb kunnen inspireren om ook met de enorm leuke spulletjes van Kimya aan de slag te gaan, en mochten jullie nou wat leuks hebben gemaakt laat het ons dan zien in onze facebook groep, we komen zeker even kijken!!

En vergeet niet in onze webshop te kijken voor heel veel leuks.

Groetjes Sandra 

1 opmerking: