donderdag 15 januari 2015

Gepimpte hoedendoos

Hallo, daar was ik weer met een post voor Kimya.

Dat ze bij Kimya leuke spulletjes hadden dat wisten jullie misschien al wel maar
kennen jullie die leuke hoedendozen ook?
Ik heb er 1 gepimpt, een roze. Hoe?  Dat ga ik je vertellen:


Eerst heb ik langs de rand van het deksel juteband geplakt.
Daar over heen heb ik breed kant geplakt. Hier heb ik een paar touwen omheen gewikkeld
en er een strik in gemaakt. Aan de strik hangt een label van Kraft.
De grote zilveren bedel komt uit m'n eigen voorraad.
Maar Kimya heeft ook hele leuke bedels.


Op de bovenkant van het deksel heb ik het kant wat naar de zijkant hangt
afgewerkt met juteband. Dit heb ik met golfjes opgeplakt anders krijg je het niet rond.
Daarop nog weer een laag tuleband. Ook dit heb ik met golfjes opgeplakt.


Op al deze lagen tule en band heb ik van designpapier twee rozetten gevouwen.
Deze heb ik op elkaar geplakt bovenop de lagen tule.
Nu zijn alle randjes van het tule en jutte mooi weggewerkt.
En als je mij goed kent weet je dat er geen creatie is zonder bloemen.
Dus bovenop de rozetten ene strook met diverse papieren bloemen.


Zowel aan de voor als aan de achterkant heb ik nog leuke kraft stickers geplakt.
Aan de voorkant zit "made with love" en achterop zit "Hand Made" 
Beide tekstjes passen prima bij deze creatie. Helemaal met 
liefde en met de hand gemaakt ;)

Onder langs de doos heb ik nog twee lagen kant geplakt.
Alles in crème en witte kleuren. Gecombineerd met roze en wat Kraft.
Helemaal mijn ding.


Hier nog even een close-up van alle lagen.
En op het tule heb ik her en der nog wat pareltjes geplakt.

Tja..en als je je afvraagt, wat doe je met zo`n doos??
Nou, deze staat op mijn slaapkamer met mijn nagel lakjes erin ;)

Zo, een lange post dit keer, hopelijk weer een ideetje voor jullie.
Ik wens je een fijne dag verder en graag tot gauw,


1 opmerking: