donderdag 4 december 2014

Jingle Bells

Hallo allemaal,

Het is weer mijn beurt om jullie iets te laten zien met de leuke producten van
Kimya Verpakkingen.


Dit keer heb ik gekozen voor 1 van de leuke doosjes die ze in hun assortiment hebben.
Ik heb er een kerst doosjes van gemaakt in het bruine Kraft kleurtje met blauw.


Allereerst heb ik alles met design papier beplakt.
Dit design papier heb ik aan alle kanten gedistresst en voorzien van wat
witte crackle paint. Langs het deksel heb ik bolletjes kant geplakt.
Dit geeft een leuk "winters" effect.
Op 1 kant van het doosje heb ik deze Kraft sticker geplakt met
de leuke tekst "kerstige groejtes"


Vervolgens ben ik het verder gaan versieren.
Het deksel heb ik voorzien van diverse strookjes design papier
en een rondje van designpapier. Daar overheen heb ik diverse kantjes geplakt.


Op de kantjes heb ik een rond Kraft labeltje geplakt die ik voorzien heb van
een ronde tekst cirkel die ik er met embossing poeder op heb gezet en
een strikje gemaakt met 1 van de vele lintjes die ze bij Kimya hebben.
Aan het strikje heb ik nog wat belletjes gehangen. Dit vond ik wel leuk bij de tekst
"jingle bells"  passen ;)


En hier nog even het doosje open.
Er zit al een bodem in van een soort watjes/schuim.
Hierop kun je een leuk cadeautje leggen b.v. een leuk sieraad.
Je kan dit er ook eenvoudig uit halen en er diverse andere
bestemmingen voor vinden. Ik ben van plan om er iemand voor de kerst
een paar krasloten in te geven. Hopelijk gaan dan 
de belletjes flink rinkelen hihihi.

Ik heb het weer met plezier gemaakt en wie weet 
heb ik jullie weer op een ideetje gebracht.
Laat je nog even weten wat je er van vind ? 
Dat vind ik altijd erg leuk om te lezen,

LIEFS,


2 opmerkingen: