maandag 22 december 2014

Bloghop Kerst!


Onze eerste bloghop met het hele Kimya team!! We gaan met deze bloghop laten zien wat je zoal met de doosjes kunt  doen en natuurlijk gecombineerd met anders artikelen die Kimya verkoopt! Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.
 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een prachtig pakket :

 Een uitgebreid kraft++ pakket!!!
inclusief stempel, lintjes etc...


Dit zijn de alle team leden die meedoen met de hop en waarlangs je mag hoppen:




Hieronder kunnen julie alvast sneakies zien van de creaties die de teamleden hebben gemaakt.
Veel hop plezier allemaal!! Je kunt tot en met woensdag middag 18.00 uur hoppen.

Team Kimya.

Martine

Noriko

Tiets

Cindy

Desiree

Sandra

Janet

Elly

Esther

Jolanda


Sandra R

Margreet.

Als laatste hop je weer naar ons Kimya blog(hier dus) en laat daar ook weten wat je van onze hop vond!
Veel plezier!!

Het Kimya team!

33 opmerkingen:

  1. Met heel veel plezier de projectjes bekeken en bewonderd. Ik hoop dat ik in 2015 veel knutsel-frutsel-tijd mag hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige creaties van allemaal, bij Sandra is het niet mogelijk om een reactie achter te laten, helaas, ook zij heeft een mooie creatie gemaakt, reuze leuk de blog hop, ik heb met veel plezier rond gekeken, fijne feestdagen
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuk voor stuk erg mooie creaties het geeft weer inspiratie. Vond het erg leuk om rond te hoppen. Gr. Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn hele mooie doosjes. Iedereen heeft zijn eigen ideeën weer kunnen laten zien. Ga allemaal door met jullie creaties en maak anderen er mee blij. Gr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben uitgehopt.. en wat heb ik genoten.. zoveel verschillende variaties op doosjes... vanaf nu kijk ik heel anders tegen een doosje aan, ik heb inspiratie genoeg opgedaan in ieder geval, wat een mooie projecten allemaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uitgehopt....wat leuk al deze verschillende uitvoeringen, de een al mooier dan de ander en allemaal hebben ze iets BIJZONDERS! Nou, ik heb wel gezien dat ik morgen toch naar de open dag moet bij jullie.....mooi opengewerkt jute lint, schattige kleine flesjes en jute zakjes, doosjes, zakjes.....nu nog zorgen dat ik vervoer heb! Dank jullie wel voor deze leuke en inspirerende bloghop...Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was weer "kwijlen" zulke leuke en mooie creaties. We zullen als "hoppers" ook zelf aan de slag moeten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De laatste hop naar jullie. Overal een kijkje genomen en veel nieuwe ideetjes opgedaan.
    Groetjes Ismel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal gezien en ik verbaas mij over al dat mooi,s
    Zulke mooie creaties gezien
    Bedankt dames ,leuke ideetjes opgedaan
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo, het hele rondje gedaan. Morgen nog maar een keer want er is zoveel te zien. ( ook allerlei andere dingen op jullie blogs)
    Dames, hartelijk dank voor jullie mooie uitwerkingen en beschrijvingen.
    Fijne Feestdagen een een Creatief 2015 gewenst.
    Groeten,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende creaties heb ik op deze bloghop gezien...voldoende inspiratie gekregen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vind ik dat hoppen toch leuk, alle dames van het kymia blog bedankt voor jullie mooie creaties, zo leuk om te zien en naar te kijken..... heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat vind ik dat hoppen toch leuk, alle dames van het kymia blog bedankt voor jullie mooie creaties, zo leuk om te zien en naar te kijken..... heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk blogrondje was dat! Wat zijn de doosjes toch veelzijdig in gebruik!

    Een inspirerend rondje was dit!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo'n hop is voor herhaling vatbaar!!!! LEUK!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat heb ik veel mooie doosjes gezien, de een nog mooier dan de ander.
    Heb zeker weer een aantal ideeen opgedaan.
    Bedankt voor deze leuke blog-hop.

    Ik wens jullie allemaal Fijne Kerstdagen en een voorspoedig 2015.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ontzettend genoten van het blogrondje. Genoten van al die verschillende doosjes.

    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig mooie 1e bloghop!!
    Ik heb ze allemaal gehad (jammer dat ik bij Cin geen berichtje kon achterlaten)
    Wat een super Team en wat hebben ze prachtige creatie's laten zien!!
    Ik vindt jullie assortiment Super!!
    Ik wens jullie allemaal fijne Kerstdagen.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg leuk deze bloghop , en wat een mooie en verschillende creatie's heb ik onderweg mogen bewonderen !
    Mijn complimenten voor alle dames die hieraan gewerkt hebben ....
    ( kon alleen helaas bij Cin geen reactie achter laten , dat werkte niet via de normale weg )

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben weer lekker overal langs gehopt..!
    Wat mooi weer om te zien wat je met veelal dezelfde producten toch heel verschillende creaties kunt maken.
    Ik heb weer genoten..!!
    Gr Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben er echt even voor gaan zitten, wat een super gave creaties heb ik gezien
    Ik kan het volgend jaar aan de slag, zoveel leuke ideeen (maar nu nog tijd ;))
    (ik kon ook helaas bij Cin geen reactie achterlaten maar het kijkdoosje vond ik ook super)
    Groetjes en allemaal hele fijne feestdagen
    Liefs Henneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie voorbeelden hebben we weer gezien, fijn dat we mee mochten hoppen.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een GEWELDIGE bloghop! De ene creatie is nog mooier dan de ander! Dit mag ik graag vaker voorbij zien komen. Bedankt dat jullie dit willen delen.
    Hartelijke groet en voor iedereen fijne feestdagen en alle goeds voor 2015 met vele knutselvolle uurtjes.
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een heerlijke bloghop, super om alle projecten te zien, iedereen heeft op zijn eigen manier er iets prachtigs van gemaakt. en de uitleg van de dames was ook erg fijn om te lezen. Mijn complimenten voor alle maaksters... Erg leuke ideeen om te onthouden. Bedankt voor het delen... en Kimya, super leuk zoals jullie de bloghop hebben georganiseerd....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Iedereen langs geweest!! En ik maak natuurlijk graag kans op het pakket :) Complimenten voor de bloggers, alle creaties waren super mooi. Nu ga ik graag zelf aan de slag met dit fanatische pakket! Liefs, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een gave creaties!
    zou inderdaad nu ook wel aan de slag willen met zo'n gaaf doosje, heb er zoveel leuke dingen mee gezien!
    m'n handen jeuken ,hihi
    m'n golden oldie van tiets is bijna af :-)
    binnenkort zal ik hem showen.
    fijne kerstdagen en een gelukkig en creatief 2015!

    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een fantastische bloghop. Ik had nog nooit met een bloghop meegedaan, maar deze was zeker de moeite waard.
    Wat een leuke verschillende doosjes hebben jullie om creaties mee te maken. Ik ga ze zeker ook uitproberen. Complimenten aan alle creatieve maaksters van de doosjes, ze waren allemaal schitterend!
    Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen een en gezond, gelukkig en creatief nieuwjaar!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow dat was me een flink rondje, wat een schitterende creaties. Prachtig allemaal, thumbs up DT

    Huggsss, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die dames kunnen toveren... van een eenvoudig doosje naar pronkstukken. Klasse dames! Het was aangenaam om te zien.

    Fijne dagen en groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow Femke, wat hebben de DT-leden een mooie creaties gemaakt, de ene nog mooier dan de andere! En sommigen ook met lichtjes erin, dat verzin je toch niet. Oh wacht, juist wel dus! Ik vind het zulke mooie inspiratiebronnen, en geeft weer veel nieuwe ideeën voor volgende projecten om mee aan de slag te gaan. Graag zou ik mee willen doen in de strijd om dat mooie pakket, kijken wat ik ervan zou kunnen maken! Ik bruis alweer van de inspiratie door deze bloghop!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo dit was een geweldige mooie Bloghop ik heb me echt vermaakt onder het genot van een heerlijk warme chocolade melk met slagroom wat hebben jullie weer toppie ideetjes verwerkt in jullie creaties en mij weer inspiratie gebracht .
    Bedankt voor de bloghop en ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst en voor het nieuwe jaar weer heel veel knutselplezier.
    Liefs en Creatiefs
    Xxx
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  32. een mooi bloghop
    voor mij de eerste keer
    super leuk
    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hop hop hop.....Daar hop ik weer aan......tjonge wat was dat een heerlijk en mooi rondje.....lekker op de bank geploft en mijn kerstavond straks gevuld.....dan zelf es kijken of er na een mega drukke periode nog wat uit mijn handen komt. De kids bij hun vader en morgen nergens naar toe....dat word een heerlijke eerste kerstdag, mede dankzij een aandeel van jullie supermooie creaties.....thanx.....
    ik hop weer verder, doe het rondje nog es, geniet dubbel en hop volgende x weer langs
    fijne dagen allemaal

    BeantwoordenVerwijderen