donderdag 2 oktober 2014

Kraft doosje met kijkvenster.

Hallo allemaal

Dit keer ben ik aan de beurt om jullie een creatie te laten zien gemaakt met Kimya producten.


Ik ben aan de slag gegaan met dit harde kraft doosje met venster.


Dit doosje is van een hele mooie kwaliteit en ideaal om op te pimpen met allerlei materialen.
Ik heb natuurlijk diverse Kimya producten gebruikt op dit doosje.



 Het doosje heb ik beplakt met design papier zowel aan de buitenkant  als aan de binnenkant en binnen in in het midden een doily in de vorm van een hart geplakt



boven in de hoek heb ik een stukje creme kleurig kant geplakt dit heb ik eerst bewerkt met bruine inkt zodat de kleur iets donkerder werd.
In de hoek heb ik een houten knoopje geplaatst




tot slot heb links onder in de hoek nog lieveheersbeestjes gebruikt en heb  ik een klein stukje (1 bloemetje) van het gehaakt bloemband gebruikt 
en rondom de deksel van het doosje heb ik een stuk jute touw gebonden


Tot de volgende keer!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten