maandag 29 september 2014

Mini Album van Labels en Loonzakjes

 Vorige keer liet ik jullie al dit doosje zien...

... en een sneakje van dit albumpje

Hieronder volgen wat collages van alle bladzijden, in totaal gebruikte ik 5 loonzakjes en 4 extra grote labels
 De loonzakjes beplakte ik met het prachtige papier van Marion Smith, Garment District

Van dit papier maakte ik ook pockets op de zakjes zodat daar foto's en/of labeltjes in kunnen

De tags bekleedde ik eveneens, soms met een tekst erbij, soms met een foto

  De foto's zette ik vast met een clipje, zodat je ze er ook af kunt halen

Het mooie kant gebruikte ik om de pockets mee af te werken
In de flapjes van de loonzakjes knipte ik met de crop-a-dile gaatjes en haalde hier lint doorheen om ze dicht te strikken

En dan is dit de achterkant van het boekje, dat ik eenvoudig bij elkaar bond met bindringen

Door de goede basismaterialen en het geweldige papier was het boekje waar ik met heel veel plezier aan gewerkt heb!

Gebruikte materialen:

Alles verkrijgbaar bij: Kimya Verpakkingen

Dit blogje is ook te zien op het blog van 't Scrap-Ateljeetje

Nog een fijne dag!

Elly

>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten