donderdag 7 augustus 2014

Cadeau verpakking


Hallo allemaal

Deze flesverpakking heb ik gemaakt als bedankje.
Er zit een fles wijn in in een koker.
Maar ik heb hem leuk verpakt met het Kraft verpakkingspapier van 


Ik heb de koker er mee ingepakt en aan de bovenzijde
deze leuke toef bijéén gebonden.
Maar voor het inpakken heb ik het
papier lekker gekreukeld en daarna de kreukels bewerkt
met PanPastel.
Ik heb het wel even gefixeerd voor het afgeven.
Hierop heb ik stroken Decoupage papier van 
Studio Light geplakt.


De kaart op de verpakking is gemaakt met een 
mal van Dutch Doobadoo.
Ook deze is gemaakt van Kraft Cardstock om 
in het Stijltje te blijven.
Het gebruikte papier is ook nu weer van
Studio Light en komt uit de Vintage Line.


Hier nog even de toef welke bijéén gebonden is met een grote tros
touw met daaraan een label van Kimya.
Ook dit label heb ik bewerkt met het Decoupage papier van Studio Light.
Hierop zit een vlinder welke is gestanst uit het 
verpakkingspapier.


Over het geheel zit nog een soort jute band voor een extra tintje!


En op de foto hieronder dan nog even de leuke stickerlabels van Kimya.


De bloemen zijn gemaakt met een scallop pons.
Door er een stuk of 6 uit het verpakkingspapier uit te stansen en deze in het midden
met een splitpen vast te zetten en deze dan in elkaar te drukken en ze te 
modelleren krijg je deze bloemen.
Je kunt ze ook nog voor het in elkaar drukken even met een 
minimister bewerken.

Ik vond het weer super leuk om deze flesverpakking te maken en ben benieuwd naar 
jou reactie op deze creatie.

Lieve groetjes Noriko 

2 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, maar de inhoud is denk ik goedkoper dan de verpakking :0)

    BeantwoordenVerwijderen