woensdag 30 juli 2014

Doosje met labels

Hoi hoi,
Vandaag is de beurt aan mij om wat te laten zien aan jullie. Gemaakt met te leuke spulletjes van Kimya verpakkingen. Het is echt super leuk om in het design team van Kimya te zitten. Heb er ook dan ook helemaal zin in. Maar goed, hierbij mijn creatie.
Het is n doosje geworden met daarin labels. Ik heb het simpel gehouden. Gewoon omdat het mijn stijl wel is. En daarbij wil ik het makkelijk en betaalbaar houden voor iedereen. Doe je ideetjes op hier... hou je zeker niet in. Maar pas op.... Kimya heeft heel veel leuke spulletjes. ;-))
Nou goed, wat heb ik gedaan???
Een klein kraftdoosje. Daarop heb ik een vlaggenlijntje gemaakt. Een banner pons van stampin up. Dit opgeplakt mbv foamtape. En vergeet het touwtje niet. Een rondje uitgeponst en daarop een leuk kraft etiket met n onwijs leuke tekst erop. Het doosje nog n extra tintje gegeven door er n leuk kanten lintje waarvan ik n strikje heb gemaakt.





In het doosje heb ik wat bruine labels beplakt met whasi tape en n rondje papier. Deze heb ik aanelkaar gebonden door het kanten lintje. Van de onderkant van de labels heb ik n klein randje afgesneden omdat deze anders niet in het doosje paste. Leuk om hier wat kleine fotootjes op te plakken of wat leuke lieve teksten.



Leuk dat je weer de moeite hebt genomen om te kijken wat voor leuks je allemaal kunt maken met de spullen van Kimya. Kom je snel weer kijken???
Liefs, Esther.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten