maandag 30 juni 2014

Sentiments doosje

Hoi hoi,

Vandaag mag ik jullie mijn eerste creatie voor Kimya Verpakkingen laten zien.
Ik vind het echt super leuk dat ik een designmember voor dit team mag zijn !
Zeker omdat ik met de geweldige producten van Kimya mag werken, want wie wil dat nou niet!!!

Toen ik mijn dt pakket open maakte wilde ik meteen aan de slag met dit doosje.
Ik bedacht dat ik daar de kraft etiketten wel in kan bewaren, want dan kan ik ze niet kwijt raken.


Het papier wat ik heb gebruikt is Basic Grey, Lemonade Paper Pad.
 Het afdrukje is van Some Odd Girl.

Ik vond het ook super leuk om een labeltje te gebruiken.
Op het labeltje heb ik een kraft etiket geplakt.




Rondom de deksel heb ik een leuk lintje geplakt.
En daarboven heb ik touw gewikkeld.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met dit doosje.

Luv&Hugs,
Krista

Geen opmerkingen:

Een reactie posten