vrijdag 6 juni 2014

Kraft zakjes pimpem!




Vandaag wil ik jullie graag dit zakje laten zien.
Het is een zakje gemaakt van kraft papier.. en is lekker stevig.. en blijft dus perfect staan. en zakt ook niet in elkaar. en je kan er een leuk klein kadootje in doen. en zo maak je in een handomdraai weer een leuk klein persoonlijk kadootje.

Het zakje is bekleed met het design papier joy! Paperpad Floral Paper Bloc Artikel nr: 6011/0014
Het stempeltje wat ik hier gebruikt heb is van My Besties. en ingekleurd met de faber potloden op kraft papier.
ik heb haar gezet in een vierkante mal van Noor! Design.

En om het een persoonlijk sfeertje te geven heb ik de naam erop gestempeld.
De bloemen die ik hier nog gemaakt heb zijn gestanst  en daarboven op heb ik nog een kant en klaar bloemetje geplakt






Ook heb ik een Thee zakje van Kimya verpakkingen gepimpt.
Deze zakjes zijn ideaal om snel een kadootje te maken.
Officieel zit in deze zakjes een gat.. aan de voorkant.. zodat je ziet wat erin zit.. maar ik dit geval wou ik dat niet.
dus heb ik er gewoon designpapier overheen geplakt.

Het schattige stempeltje wat ik gebruikt heb is van C.C.design. en de stansen zijn van C.C design en van Noor!design

Groetjes Martine 


1 opmerking: