zondag 15 juni 2014

Kraft doosje en tasje gepimpt!



Ik heb dit keer een kraft doosje gepimpt. Een gemakkelijk klein doosje.. die je zo omtovert tot een klein cadeautje.
als eerst heb ik het doosje bewerkt met design papier.
vervolgens ben ik met het pimpen begonnen.
het stempeltje is van Sherri Baldy. en ik heb haar ingekleurd met de Copics. achter het afdrukje zie je nog een doily.


verder zie je  kant en klare bloemetjes en een aantal mallen van Noor! Design.
Verder is het geheel aangekleed met wat lintjes bloemen en pareltjes!

Ik heb dit keer weer een papieren tasje gepimpt.


Dit keer weer beplakt met designpapier van graphic 45. het is een zomers papiertje
en daar past het schattige nieuwe stempeltje van Magnolia natuurlijk weer super leuk bij.
Ik heb haar ingekleurd met de copics.
en geplakt in een ronde cirklemal. Ik heb er in de midden nog een extra cirkel uitgestanst. zodat ze er ook echt in kan "zitten"

aan de onderkant heb ik hem afgewerkt met bloemenlint.

de labels die je aan de zijkanten ziet(postzegels) zitten in dezelfde serie van het design papier.. ik vond het zo wel een grappig geheel maken.

De tekst is van een Noor! Design stempelsheet..
en als afwerking heb ik weer een grote strik gemaakt met tule

Ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd  heb.
Liefs Martine

1 opmerking: